من زن هستم
من زن هستم



حجاب اجباری

کاش این حق را داشتم که خودم تصمیم بگیرم که با روسری زیبا باشم یا بدون آن ....

با روسری هم میشود زیبا بود حیف وقتی چیزی با اجبار باشد آدم از آن گریزان است


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:35---31 فروردين 1391
سلام.خوب هرچی باشه اینجا ایرانه گلم اونم با شعار جمهوری اسلامی البته از نوع اجباری...تو هم هر جور راحتی زندگی کن ...من با اینکه میگن دنیا دوروزه مخالفم....به هر حال اینم از نظره من...بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 1145
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)